FC2ブログ

プロフィール

けちん&ふきこ

Author:けちん&ふきこ
サークル俺的十八禁
の活動を報告するブログです。

同人&商業でおっぱい&おしり絵を描いたり。

けちん
TwitterID
KechinORETEKI18

ふきこ
TwitterID
yuppi18

Twitter

Pixiv

絵置き場になっとります。エロいのは現地で!

商業誌

俺的十八禁の商業誌
フルカラー6P描いてます
NEW!!







表紙描いてます!
NEW!!






DLサイト

エロいのあるかもよ!
俺的十八禁CG集一覧 DLサイト新着 ランキング ピックアップ

最新記事

最新コメント

月別アーカイブ

カテゴリ

2012/08/19 (Sun) 10:25
はぴねすSUMMER販売開始!!(随時更新中)

夏コミ新作「はぴねすSUMMERはめHAMEホリディ」が販売開始されました!

今回も基本CG18枚に大量のバリエーションを収録しておりますので、ボリュームは折り紙つきです!
描き下ろしのよろしくCGを公開中です!!

俺的十八禁の活動は購入していただいている方々によって成り立っています!!
どうぞよろしくお願いします!





CDパッケージ版販売開始!!



ダウンロード版販売開始!!
ダウンロードサイトさんで購入をご検討の方は
おはやめにに購入していただけると非常に助かります!!





おまけCGをWeb拍手にて公開開始!!


体験版は拍手内で配布中!!

<< ありがとうございました!!! | ホーム | はぴねすSUMMER体験版配布開始!!!! >>

コメント

Re: タイトルなし

>Gibronさん
Thank you for buying a new CG collection
next plan is already
Please wait a little more

Re: DLしました!!

>幸之助さん
DLご購入ありがとうございます!
次回作は一応これでいこうかな~というのは決まっていますが、
まだちょっと秘密ですw

さくらとか描きたいですね~まあ、何らかの形で描けたらと思います。

DLしました!!

DLさせていただきました!!
相変わらずのドエロなクオリティ!!
まさに、ハズレなしです。
次回はまだ決められてないのなら、そろそろさくらとかりんお嬢様。もしくはゼシカを入れて欲しいです。
次回作も期待しています!!

YES! Even the slow modem cooperated. I managed to see the Happiness Summer Hump Holiday at the launch day.
はい!すべてがうまくいった、遅いモデムが右今回働いた。私は打ち上げの日にはぴねすSUMMERはめHAMEホリディを見ることができました。

Of course, you already know these characters aren't my favorite type. But certainly, your art style is my favorite one!
もちろん、あなたはすでに、これらの文字は私の好きな​​タイプではありません知っている。しかし、確かに、あなたのアートスタイルは私のお気に入りです!
And frankly, Hoshizora Miyuki and Kise Yayoi don't have appeal to me.(However I liked that image where Yayoi received a bukkake.)
率直に言って、星空みゆきと喜瀬やよいは、私に魅力を持っていない。(しかし、私は弥生はぶっかけを受け、そのイメージが好きだった。)
But you did an awesome work with the other three girls, especially Hino Akane and Midorikawa Nao. WOW! Such marvellous muscled bodies you made to them.
しかし、あなたは他の三人の少女との素晴らしい仕事をしてくれました、特に日野あかねと緑川なお。ワウ!このような驚くべきは、あなたがそれらに加えられた筋肉質の体を。
I can't decide what were my favorite image this time. I loved the images 5, 14 and 17.
私は私のお気に入りの画像が今回何であったかを決定することはできません。私は画像5、14および17を愛していました。

The same double from an image that I enjoyed a lot in Happiness Holes ∞ in the image 5, but this time they got more pervert and with extra muscles.
私は非常に気に入っはぴねすホール∞イメージだった同じデュオ 画像は、5でした しかし、今回は彼らがより倒錯し、余分な筋肉だった。
Hohoho, fisting! Subarashii!
ほほほ、フィスト! 素晴らしい!
That huge clitoris again! More subarashii!
その巨大クリトリス再び!もっと素晴らしい!
Reika stretching Nao's pussy to the limit with her hands while her huge clitoris moves! Even more subarashii!
れいかは彼女の手で限界までなおのオマンコをストレッチ彼女の巨大なクリトリスに移動しながら!もっともっと素晴らしい!

Image 14... FUTANARI MODE! Yes! Hell yeah! Fuck yeah!
画像14... ふたなりモード!うん!Hell yeah! Fuck yeah!
Akane and her enormous penis strikes again. And this image is so beautiful in any mode.
あかねと彼女の巨大なペニスがまたも勝利を収める。そして、この画像は、モードのいずれかでとても美しいです。
Lovely thick thighs... and that position, putting her legs very high(reminds me of Chun-Li)... a very hairy pussy... big ass... also, the best anus from Happiness Summer Hump Holiday.
ラブリー太い太もも... その位置は、彼女の足は非常に高いパッティング(春麗のことを思い出す)...非常に毛深いマンコ...大きなお尻...また、はぴねすSUMMERはめHAMEホリディから最高の肛門。
Making this image have 2 versions made this image irresistible.
メイキングこのイメージは2つのバージョンこのイメージは非常に魅力的になりました。
Oh... and that penis shooting cum every time a hole gets penetrated, also, her expression changing together...
ああ...そのペニス撮影精子は穴が貫通されるたびに、また、彼女の表現が一緒に変化...

And there's the image 17... the poses are very similar to 2 images from Happiness Holes ∞ and it's nice to compare and see how they were hotter in Happiness Summer Hump Holiday.
とイメージ17はあり...ポーズははぴねすホール∞から2つの画像に非常に類似している、それは両者を比較してはぴねすSUMMERはめHAMEホリディで優れていた方法を見てうれしいです。
The thicker bodies are noticeable, also the bigger breasts and the biceps of Nao...
それらの厚い体は、顕著であるまた、大きな胸そしてなおの上腕二頭筋...
Well, as if that was not enough just to being hotter while clothed, they took off the clothes completely this time... and... GOOD LORD... those abs... beautiful! Just beautiful!
まあ、それは十分な服を着てセクシーにされていなかったので、彼らは完全に服にこの時間を脱いだ... と... 私の神... これらの腹筋... 美しい!とにかく美しい!
You handled to transform the little skinny girls in those two amazons. I loved!
あなたは、これら二つのアマゾンでそれらのほとんどのスキニーの女の子を変換することができました。私が愛した!
And their pussies are really hairy here too. Very nice!
そして、彼らのオマンコもここ本当に毛深いです。非常にいい!

These 3 were my favorite images, but Happiness Summer Hump Holiday was loaded with awesome images.
これらの3つは私の好きな​​イメージだった しかし、はぴねすSUMMERはめHAMEホリディは素晴らしいイメージがロードされました。

Akane at the pool... another image with a really nice muscled body.
プールでのあかね... 本当に素敵で別のイメージが身体を筋肉質。

And talking about muscles again... there's the 11 with Nao sitting on the floor. That belly... those arms... and those opened legs... it's so erotic the way she's sitting.
そして再び筋肉の話... なおが床に座って11はあり。その腹... それらの上肢... それらは、脚を開いた... それは彼女が座っているので、エロチックな方法です。
Woah! And the transformation... from that ripped belly to a huge pregnant belly.
すごい迫力!と変換...その6パックのABSから巨大な妊娠腹に。
But I think her pussy should be more hairy in this image. And her clitoris should be erect in some variation.
しかし、私は彼女のオマンコは、この画像でより毛深いされるべきだと思う。そして、彼女のクリトリスは、いくつかのバリエーションが大きく表示されます。

And talking about pregnant belly made me remember of the older woman of Happiness Summer Hump Holiday... Hoshizora Ikuyo. Lovely old lady being dominated by the little girls.
妊娠中のお腹について話す私はHappinessSummerHumpHolidayの年上の女性を覚えてました... 星空育代。素敵な老婦人は小さな女の子に支配されている。
Such plump body... with a cute belly, and those meaty thighs. Also a huge pair of breasts with big nipples.
このようなムッチリボディ... かわいい腹、およびそれらの肉の太もも。大きな乳首と乳房のも巨大なペア。
Oh, and the little girls... so, Yayoi also has a futanari mode... she has a nice phimosis cock(It's nice that you kept drawing penis with foreskin whenever you have the chance). Nothing to compare to the Akane's penis who did not fit in the image, though... hahaha. And what about Nao? I'm curious if she has futanari mode too or if her clitoris gets even bigger when she transforms.
ああ、小さな女の子... そう、やよいもふたなりモードを持っていた... 彼女は素敵な包茎チンポを持っている(それはあなたがチャンスがあるたびに包皮と陰茎を描き続けていたことがうれしいです)。 イメージに合わなかったあかねのペニスと比較するものがありません、しかし... ハハハ。 そして、何なおはどうですか? 私は興味がある 彼女はまた、ふたなりモードを持っている場合 または彼女のクリトリスは、彼女が変身するときであっても大きくなる場合。
Hmm... In the end, I felt that Ikuyo deserved a nice bukkake...
うーん...最後に、私は育代はいいぶっかけを受けるに値すると感じた...

Well, since I talked about a huge pair of breasts... how about a insanely huge pair of breasts with inverted nipples?
さて、以来、私は胸の巨大な一対の話...どのように反転した乳首とめちゃくちゃ巨大な胸のペアはどうですか?
Thank you for that. I mentioned the huge tits with inverted nipples in a bonus image of Reika in Happiness Holes ∞. The difference is that this time they were much bigger! Hohoho!
そのためにあなたに感謝します。私ははぴねすホール∞でれいかのボーナス画像で反転乳首を持つ巨大なおっぱいに言及した。違いは、この時間は、彼らがはるかに大きかったということです!ほほほ!
I will not lie... I would prefer to see huge nipples popping out after Reika be aroused. But, that nipplefuck followed by those gaping nipples were oddly hot.
私は嘘をつかないだろう... 私はれいかがオンにされた後、巨大な乳首が飛び出る参照することを好むだろう。しかし、そのニプルファックが続くものぽっかりと乳首 妙に暑かったですね。

The group fuck in the image 6 was very hot, especially for Akane and her hairy armpit.
画像6のグループマンは非常に暑かった特にあかねと彼女の毛むくじゃらの脇の下のために。
Hairy armpits goes sooooo well in a woman with such abs.
毛むくじゃらの脇の下は、このような腹筋を持つ女性にとてもよく合います。
And also the huge nipples, a huge labia full of creases(Well, the creases I can only imagine... damned censorship!) and a big clitoris.
また、巨大な乳首、折り目のフル巨大陰唇(まあ、折り目は私だけで想像することができます...のろわれた検閲!)と大きなクリトリス。
Such a wild girl... I don't know how is Akane in the anime, but these characteristics are a perfect set up for a tomboy.
このような野生の少女...私はアニメであかねがいかに知らないしかし、これらの特性はおてんば娘用に設定され最適です。

Last one from Happiness Summer Hump Holiday... Nao at the toilet putting her pants down and showing her big and beautiful buttocks.
はぴねすSUMMERはめHAMEホリディからの最後の1... トイレでなおは彼女のパンツを下ろすと彼女の大きくて美しいお尻を示す。
It's nice that you keep making more images like this. This time I missed an image with urination in the collection.
それはあなたがこのように複数の画像を作り続けることがうれしいです。今回は、コレクション内の排尿画像を逃した。
Ah, how about the girl being more daring in the future? Doing outside... maybe, like in that image of the Heroine in D+.
ああ、どのように将来的には非常にいたずらな女の子はどうですか?外でやって...多分、D +でヒロインのそのイメージで好きです。
The Heroine was just peeing in that image... but you going farther now... you can make a more indecent image. lol
ヒロインはまさにそのイメージでおしっこされました... しかし、あなたは今、遠く行く... あなたはより多くのわいせつな画像を作ることができます。笑
Maybe a competition between the girls...
女の子の間で多分競争...

Oh, boy, I was so excited to see the Happiness Summer Hump Holiday... and now it will be the same with the next one. lol
ああ、少年、私はそうはぴねすSUMMERはめHAMEホリディを見て興奮した... 今では次のものと同じになります。笑

Oh, and the anxiety is attacking already... do you already decided what will appear next? Is it a nice time for the HARDEST 11 Dangerous Caves 2 that you mentioned at the time you were producing HARDEST CAP3?
ああ、不安はすでに攻撃されます... あなたは既に次に何が表示されますことを決めたのですか?それはあなたがHARDEST CAP3を生産していた時に言及したことHARDEST11 Dangerous Caves2ための素晴らしい時間ですか?
Or something crossing Naruto and One Piece... or fighting girls... you could make a mix, like in MUCHIPURI... Chun-Li, Makoto, Cammy, Elena, Poison, Valmet, Vanessa(Any of the Vanessas... Vanessa Lewis from Virtua Fighter and Vanessa from KOF), Blue Mary, Taki, Maki, Tifa, Amazon from Dragon's Crown... there would be lots of muscled girls for this one.
ナルトとワンピースを渡るか何か... 多分女の子と戦って... あなたはMUCHIPURIのように、ミックスを作ることができました... 春麗、まこと、キャミィ、エレナ、ポイズン、バルメ、バネッサ(ヴァネッサのすべての... KOFからバーチャファイターとヴァネッサからヴァネッサ·ルイス)ブルーマリー、瀧、マキ、ティファ、アマゾンからドラゴンズクラウン...このいずれかの女の子を筋肉がたくさんあるでしょう。
Now that I mentioned Poison, I would like to say another thing that you could use in the future. Two, in fact. To use the penis in flaccid state and to let the clothes showing more of the body.
私が述べたポイズン、私はあなたが将来的に使用することができることを別の事を言いたいと思います。実際には、2。弛緩した状態でペニスを使用するには、身体の多くを示す服をできるようにする。
Using Poison for example... people already expects her to be a futanari. So you could make a big bulge on her shorts, clearly showing what she has down there. Then you can make many things.
例えばポイズンを使用して... 人々は、すでに彼女がふたなりであることを想定しています。それで、あなたは、彼女のパンツに膨らみを作ることができる 明らかに彼女はそこに持っているものを示す。その後、多くのものを作ることができます。
A common dick covered with foreskin who gets really massive with a big glans peeling all the skin back when aroused.
共通のチンポは包皮で覆われて これは、大きな亀頭と本当に巨大な取得 興奮したときに戻ってすべての肌を剥離。
Ahh, you could make the girls use some toys or objects more often. Using Momoe Maria for example, she could make a very good use of a baseball bat... a really big baseball bat...
ああ、あなたは女の子がより頻繁にいくつかのおもちゃやオブジェクトを着ることができました。例えば百枝まりあを使用して、彼女は野球のバットの非常に有効に利用する必要があります... 本当に大きな野球のバット...

Hahaha, it's hard wait for the new CG Collection. I get so anxious...
ハハハ、それは難しい新しいCG集を待っている。 私はとても熱心な取得...
But it always worth the wait. (^_^)
しかし、それは常に待つだけの価値。 (^ _ ^)

Thank you very much for another CG Collection, Kechin and Fukiko.
別のCG集をありがとうございました、けちん&ふきこ。
Seeing from the blog posts, the time was really short again. I can only thank you for all the hardwork.
ブログの記事から見て、時間が再び本当に短いものだった。私はすべてのハードワークのためにあなたに感謝することができます。
I cheer for calmer times for you. Or at least, the minimum of rush as possible. (^_^)
私はあなたのための穏やかな時間を応援。または少なくとも、可能な限りラッシュの最小。 (^ _ ^)

Oh, I didn't tell... last month I won 1000pts in the Eng DLsite, it granted me another CG Collection. Based in the launches for the last years, I can ensure the collections from October/November and the one from December/January now.
ああ、私は言わなかった... 先月、私はEng DLsiteで1000ptsを獲得、それは私に別のCG集を付与した。最後の年の打ち上げに基づいて、私は10月/ 11月からのコレクションとなりました12月/ 1月からの1を確保することができます。
Too bad the garden isn't going well. lol I keep getting the same flowers over and over.
あまりにも悪い庭は順調に進んでいません。(笑) 私は何度も同じ花を得続ける。

As always, my best regards for you and your family. Take care and have fun you all.
いつものように、あなたとあなたの家族のための私の最高の願い。世話をして、楽しい時を過す、あなたのすべて。
The best of luck!
最高の幸運!

Bye bye!
バイバイ!

Your fan, Gibron.
あなたのファン、Gibron。

Re: タイトルなし

>Gibronさん
いつもメッセージありがとうございます!
新作CG集はDLSiteさんの英語版でも発売になっております^^
お手にとっていただけていたら嬉しいです(*´ω`*)

うん!この時間はEng DLSiteも打ち上げ前にCG集をリストアップ!私はそれとすぐに起動しますでしょう!
http://www.dlsite.com/ecchi-eng/announce/=/product_id/RE100497.html
ただし、ダウンロードは本当に辛いことです... 私のインターネットサービスを切り出し 現在、私は友人から借りた低速の3Gモデムを使用しています。
しかし、重要ではありません それは一週間かかっても、私はダウンロードします。笑

あなたの努力を再度ありがとう およびEng DLSiteの高速リリース!

あなたのファン、Gibron。

コメントの投稿


管理者にだけ表示を許可する

 ホーム